28 June 2015

Saya Dealer EPHYRA Kajang - Bangi




Saya segan sebenarnya nak promo, tapi sebab ramai bertanya jadi saya kongsi di sini walaupun bukan rahsia pun. Saya sudah hebahkan di platform kedai online saya, maka siapa follow mesti tahu.
.
Saya amalkan Ephyra. Produk tempatan yang dutanya Memey dan Norman Hakim tu.
.
- Merawat kulit kusam
- Kurangkan rambut gugur (terutama yang lepas bersalin) + rambut makin sihat
- Banyakkan keperluan baby *ehem pepaham please sebab sini ada yang anti bercakap pasal nursing kikiki*
- Beri tenaga terutama nak Ramadan ni. Saya mula minum Ephyra masa Ramadan tahun lepas sebab teruk sangat tak bermaya. Alhamdulillah sesuai untuk saya.
.
Banyak lagi kelebihan Ephyra. Nanti saya cerita lebih lanjut. 
.
EPHYRA Premium (30 sachet: sebulan): Harga pasaran RM197.
EPHYRA Trial (10 sachet: 10 hari: Harga pasaran RM68
EPHYRA Skin Bar (pencuci muka): Harga pasaran RM39

Wanita / lelaki yang berminat mencuba Ephyra Premium dengan harga promosi, mohon PM saya atau Whatsapp 013-3482016. (Whatsapp sahaja ya, takmo SMS atau call. Susah nak terangkan tanpa gambar.) Insya-Allah lebih murah supaya semua mampu miliki Ephyra.

Insya-Allah sekiranya betul cara mengamalkan dan sesuai dengan badan, boleh uninstall Camera 360, like seriously i did. 😝.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...