17 December 2009

TAHNIAH!

... kepada kawan-kawan di seluruh dunia
kerana berjaya melangkah ke tahun baru 1431 Hijrah

&

kepada pasukan bola sepak Malaysia
kerana berjaya membawa pulang pingat emas buat negara!

Yaaa \(^o^)/ hooo!

Alhamdulillah... hehe.

Semoga tahun baru ini disirami dengan 1001 keberkatan, kebahagiaan dan kejayaan di dunia serta di akhirat.

Saya pasti ingati hari ini kerana bertepatan dengan 1 Muharram, saya sudah membuat satu keputusan yang paling besar selama saya masih bernafas di bumi Allah ini. Ini penghijrahan yang paling hebat dalam hidup saya.

Kawan-kawan pula bagaimana?

Semoga semuanya baik-baik saja.

10 comments:

alifstyle said...

Nantikan komik Harimau Malaya terbitan Komik-M pada 2010 nanti. Malaysia masuk piala dunia!

alifstyle said...

ops! Terbuat iklan pula. Apapun, selamat tahun baru, cik adik. Kirim salam padan kawan-kawan di PTS ONE, lama tak makan dan bergosip bersama korang. Rindu la pulak.

armouris said...

tahniah Malaysia!! hati-hati jangan tercedera semasa bermain bola sepak - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

aKu NaKaL said...

Tahniah.. dan syukur alhamdulillah..

Maxmagic said...

ya, semoga Tahun ini lebih baik dari tahun-tahun yang telah berlalu.. InsyaAllah...

Sna La La said...

Abang Alif,
Salam Maal Hijrah...
Kami pun rindu kau, tapi kau di luar macam tak kenal kami dah.
Cis, si sombong.
Sejak kau tak ada, aku dah tak ada geng nak ushar jejaka hensem.
Nanti kita lepak sama dan bergosip, ok.

armouris,
Wah, ngeri sungguh web itu.
Namun info yang berguna.
Terima kasih kerana sudi singgah.

Man,
Tahniah juga. =)

Ismail Si Magisan,
Semoga tahun baru ini lebih bermakna, amin. ;)

Vodlafin said...

Salam Maal Hijrah, Husna...

Ya, semoga tahun baru ini penuh dengan keberkatan dan kejayaan. :)

Wah! Keputusan terbesar? Sudah mahu berkahwinkah? huhu

Sna La La said...

Vodlafin,
Salam Maal Hijrah!
Semoga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnya. (^_^)
Keputusan terbesar sepanjang saya hidup... *senyum2 rahsia, haha!*
doakan yang terbaik! ;)

Vodlafin said...

Rahsia eh? hehe

Emm...semestinya saya selalu doakan yang terbaik untuk Husna...just be happy, ya... (^_^)

Sna La La said...

Terima kasih banyak-banyak!
I will! (^o^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...