13 January 2013

✿ 1001 Yey! ✿

Assalamu'alaikum.

Yezzaaa... 1001 baru sahaja menyusul dua hari yang lalu. Terima kasih kepada semua yang sudi mendoakan dan memberi ucap selamat. Serius terharu. :')

Lebih terharu apabila membaca segala ucapan yang muncul pada notification handphone di atas katil, berselubung selimut tebal, bersama jaket Harimau Malaya milik suami, dan stoking tebal yang dibeli semasa ke Korea suatu ketika dahulu, juga gandingan tuala basah pada dahi. 


Benar, benar seperti yang dikhabarkan. 


Inilah suhu badan saya selama dua hari. 
Paling tinggi cecah 40 darjah Celcius.


Namun dengan kehadiran orang tersayang yang sentiasa ada di sini, larat jugalah tersenyum walaupun badan kena pijak dan panjat berkali-kali, dan berkali-kali lagi.

Penghibur hati ibu. :')

Terima kasih banyak-banyak kepada Encik Suami yang amat berusaha! AMAT AMAT BERUSAHA! demi menjaga Afia sementara saya terlantar sakit. Malah setup bilik ala piknik, nak juga sambut walaupun saya kurang sihat.

Owww... so sweet~ (=^____^=)

DAN... DAPAT HADIAH JUGA! YAHUUUUUUU!

Encik Suami hadiahkan saya....

Jeng jeng jeng...
.
.
.
.
.
.


Lampu meja panda! Yippie

Ini apabila ia dipasang. Comel, kan? Kan? Kan?

^___________________________________^

SANGAT COMEL!!!




Hee... suka sangat. Terima kasih, Encik Suami!

- - -

Tetapi... emm.... kadang-kadang... entahlah....

Adakah Encik Suami ada mesej tersembunyi?

Tiap kali tengok lampu panda ini, terasa gerun.







Okey okey okey.

Bersurai sekarang. 

10 comments:

Nazry Salam said...

Haha! <3

Salhah Suhot said...

hahaha...memang gerunlah!! yang 1 pun belum baca...dah nak keluar yang 2...haiya.....

drzirakudo said...

haha!!! secomel2 lampu bleh jd takut eh... tgok lampu je tringat kerja eh kak husna.. haha.. kalo mcm tu.. msti ada kawanku panda # 10. hehe. tengok lampu je kena sambung.

Nurin Husna said...

Comellh Afia ! Comel sesangat lampu tu .. Hahaha memang gerun .. :-S

Faridzuan said...

Alolo, comelnya aksi-aksi Panda yang gedik dan selamba gitu. ;) Siapkan kak! Wah, seperti arahan diktator!

Anonymous said...

wah! comel lampu panda tu!! semoga semakin bersemangat dan cepat2 siapkan kawanku panda 2 kakak comel!! hee
-zati-

Husna Adnan said...

Nazry Salam: <3

Salhah:
Haha! Gitulah resam penulis.
Tiap tahun kena ada buku baru.

Dr. Zira:
Hahaha yaaaaa...
Kawanku Panda terus 1001 siri!

Nurin:
Hehehe terima kasih!
Memang gerun! >__<

Faridzuan:
Hahaha baik bos!!

Zati:
Memang comel!
Haha baik terima kasih!

nazha anua said...

Betullah..sekali tengok panda tu comel..2 kali tengok betul macam gerun2..:)

fiezaradzi said...

comel sesangat panda tu.. pts kurang (tak byk) buku utk anak2 kecil kan? swlalu pergi pts, harapan de buku anak2 dlm likungan 2-4 tahun..

Husna Adnan said...

Enche Nazha Anua:
Hahaha yaaaaa!

Puan Fiezaradzi:
Hehe comel dan gerun dalam masa yang sama.
Ya, kurang. Ada satu siri Big Book nama dia, sesuai untuk umur lingkunga begitu.
Ini linknya: http://pts.com.my/buku/ke-mana-perginya/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...