09 March 2012

Siapa Mahu Hadiah? Siapa???




Assalamualaikum, helo! (^o^)

Comel tak banner di atas itu? Comel, bukheen?

Sebenarnya, saya tidak dibenarkan sertai GA ini pun, huhu... sebab.....

SnaLaLa Blogshop adalah salah satu penaja hadiah!!! Yahuuuu! :D :D :D

Baucer RM30 x 2 pemenang


Saya bersetuju menjadi penaja sebab saya kenal Cik Abbit, sebab dia salah seorang pembeli 'Kawanku Panda', dan juga pembeli di SnaLaLa Blogshop juga. Malah, dia kawan baik Izati. Siapa tak kenal Izati, boleh jengah blog dia. Dia pun salah seorang penaja. Kelas tak? Saya dulu kelas 3 Zamrud. (Tak masal.)

Okey, kepada yang mahu mencuba, bolehlah lihat cara-caranya di blog Cik Abbit. Makin hari, senarai penaja makin bertambah! Amboi... memang kelas 3 Zamrud lah semua yang sertai GA Cik Abbit ini. Rugi jadi penaja. Kan dah tak boleh masuk. Nasiblah, Nab.

Selamat maju jaya! (^____^)v

3 comments:

Narumi Isozaki said...

Woahhh~ Snalala taja beg! Ohh tidakk.!! (>_____<) rasa nak tarik diri jd penaja.. nak dapat beg itu.. hahaha... :D

cik abbit said...

akak terime kasih sgt =)

Husna Adnan said...

Izati:
Hehe, bukan taja beg. Pemenang boleh pilih apa-apa yang ada di SB, yang totalnya adalah RM30 atau kurang.

Cik Abbit:
Sama-sama sangat! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...