05 March 2012

Dua Dunia, Satu Rasa, Ewah!


 Assalamualaikum.


vs.



Dua-dua saya sedang usahakan sekarang. 

Kembali aktif berblogshop, dan juga terus menulis.

Salah satunya saya minat buat, salah satunya saya tahu buat.

Alhamdulillah. Setiap hari saya rasa sangat bersemangat. (^____^)

Semoga Allah terus mengurniakan saya kesihatan, ilham, dan kekuatan 
bagi meneroka ilmu kedua-dua dunia ini. Amin....

Mohon doa dan sokongan daripada kawan-kawan. :)


Oh ya, hari Sabtu (3 Mac), kami ke POPULAR Sunway Pyramid. Sebab ramai sangat yang beratur, saya tunggu di luar, sementara Encik Suami membuat pembayaran. Lepas semua selesai, Encik Suami kata kepada saya, yang cashier di situ kenal dia, sebab gadis itu pembaca blog saya. Pertama kali ada yang kata dia pembaca blog ini selain di FB. Terima kasih ya, gadis manis, kerana sudi membaca blog yang kian dan tambah membosankan ini, hehe! Saya nak datang kacau, tapi ramai sangat orang. 

Ada banyak cerita hendak tulis. Lain kali ya!

Nak sambung photoshoot bersama beg comel. Ekekeke.

   



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...