06 July 2011

Kamu Tanya, Saya Cuba Jawab



Soalan: Dari mana Cikpuan Husna mendapat idea bagi membuat meja ucapan ini?

Jawapan: Saya banyak membuat kajian menggunakan Internet. Kadangkala saya menimbulkan idea itu dengan sendirinya, namun semasa saya Google beberapa hari lepas, rupa-rupanya Martha Steward sudah melakukannya terlebih dahulu, contohnya Wish Jar atau Balang Ucapan yang saya ilhamkan kerana tidak sempat membuat ataupun membeli buku ucapan. T_T Baru nak puji diri sendiri kreatif. Kecewa~

Mahu lagi sesi soal jawab seperti ini bersama saya? 

Anda bertuah! 

Kerana sekelip mata, impian anda sudah menjadi kenyataan! 

.
.
.

Kini saya sudah mempunyai Formspring sendiri! ^________^ Yahuuu!

(Ayat bajet artis ke, Nab? Ada hakak kesah?)


Sekiranya ada sebarang pertanyaan, mohon tanya di situ supaya kita dapat saling membantu. Soalan yang mungkin membangkitkan jawapan yang panjang, dapat juga membantu saya mengemas kini blog dengan entri baru dengan lebih kerap. :))


Namun sebarang soalan yang merepek dan terlalu peribadi, akan saya layan bak melukut di tepi gantang a.k.a. tak dapek den nak nolong. Wahahaha! 


Tata!


Terima kasih sudi baca, 'like' dan juga komen! (^_^)v

6 comments:

a little less conversation said...

kaunter pertanyaan dah bukak ye sna..nk kena ambil no giliran dulu tak? haha

NARUMI ISOZAKI said...

Ada hakak kesah kamu ada formspring? hahaha... *ayat macam nak minta dipiat telinga dengan kak Husna* ampun2... hehe... =)

Shukri Mohd Ali said...

salam. dah lama tak jenguk sini, sudah ada kaunter pertanyaan. yeay!

Nirah Nadhirah said...

salam my dear sis's ...ni nadhirah yang dlm fb tu ..kak husna!!!!!!!!! rindu la lama tak borak2 ...kak nk no fon??? huhuhu bule la ??? :'( ...jemputla visit blog sy hehe :P

http://nadhirahsweet.blogspot.com

..kak amek email nira ni ...then post kn no fon ye plsssssssss :(
email : dirah_angel53@yahoo.com

Husna Adnan said...

Rafi: Hahaha! Ambillah! Ramai okey nak tanya soalan dekat HAKAK. :)) - Padahal tak pun... hehehe.

Izati: Hahaha! Meh sini bagi telinga meh. :))

Shukri: Salam kembali. Hahaha! Agak mudah menjawab soalan di situ. Yeay! :D

Nadhirah: Salam kembali! Wah... rindu kamu jugalah. Okey, nanti saya jenguk sana k! ^____^ Jaga diri! (Tak apa, minggu depan saya dah boleh buka FB kembali. Kita boleh sambung mesej-mesej, hehe.)

Nirah Nadhirah said...

hehehe kesudian kak amat di ahrgai ^_____^ ...kalau kak husna da bukak FB ...poke nadira bule tak kak ?? hehe ...nka tau yg kak OPEN hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...