22 January 2011

Jambunya!! Auwww!!

Salam kawan-kawan! Hai! ^__________^

Bilik saya sudah cantik.

Yeaaahoooo!!!

Mahu tunjuk ataupun tidak...?

Mahu tunjuk... ataupun... tidak....?

Ermmm....


Malulah....




Tapi....




Ala... tunjuk sajalah....




Bukan ada apa pun kan....




Ermmm....




Baiklah....




Inilah bilik saya.... *blushing blushing*










Menangis aku kalau bilik memang secantik ini.

Tentulah ini bukan gambar sebenar. Kah kah.

Belum sempat ambil gambarnya.

Tapi cat ala-ala beginilah.

Merah jambu pekat di bahagian dinding yang ada lampu kuning.

Keliling adalah merah jambu cerah.

^_________________^

SUKA!!!

Terus nak perangkan rambut, dan pakai gaun kembang.

Juga memakai mahkota indah di kepala.

Sambil menyanyi merdu.































Pasti disebat oleh emak.

Tak apalah.

8 comments:

Shukri Mohd Ali said...

pastikan letak watermark jika nak paparkan gambar bilik tu nanti. takut-takut kena plagiat. hihihi...

Khair Zawawi said...

Mahu jadi Barbie? :D

bojan said...

cis..baru ingat hendak memuji "cantik bilik" rupanya bukan bilik dia..agagaga

a little less conversation said...

sna, ko cat bilik sndri ke..klau ak upah ko cat bilik ak nk x? haha

zubir othman said...

ni mesti kes peminat fanatik barbie nih...hek3....lyn barbie ek dah bsar2 nih...

salam perkenalan....jom singgah ke blog saya dgn sertai senari bloglist saya:

klik:

http://zubir5588.blogspot.com/2011/01/jom-join-my-new-friend-of-blogger.html

saya telah menjdi follower cik husna....cik husna bila lagi????hek3

aku-H said...

siot!aku siap kagum 2 saat pastu pikir bile plak tingkap ade kat ctu..rtu mcm pintu yg aku tnye kat ko..ye aku tetipu 2 saat!cis..hahaha

Husna Adnan said...

Shukri,
Hehehe. Nanti mereka plagiat macam yang saya buat dalam entri ini kan? Kah kah!

Khair Zawawi,
MAHU!!! Kulit flawless gitu, hihi.

Jan,
Kah kah kah terkena sudah! :p

En. Zubir,
Hehehe, saya layan filem animasinya saja. Terima kasih ya sudi singgah. (^_^)

Dayah,
Kah kah kah!!
Kau mesti lebih dalam impaknya sebab kau dah tengok bilik ni, sebelum ketibaan para perabot. SUKA!!! Hahaha! :p

Husna Adnan said...

Rafi,
Alamak terskip lu punya komen la bro.
Hahahaha! Maaf! Mana ada cat sendiri. Ni pun upah orang. Sibuk la! Haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...