18 February 2011

Cubaan 1, 2, 3.


Assalamualaikum, hai kawan-kawan!

Maaf sangat, minggu ini sekali lagi menjadi minggu yang agak sibuk. Petang nanti akan ke PTS, ada projek khas gitu. Semalam juga hampir seharian di sana. FB pun jenguk tak jenguk, huhu.

Kepada yang sudi tukar link dengan saya, terima kasih saya ucapkan. Nanti saya akan kemas kini link di tepi ya. Akan buat kategori baru khas untuk kalian.

Tetapi SnaLaLa Blogshop sempat saya update pukul 1 pagi tadi. Hahaha gigih habis! Jangan lupa jenguk ya, hehe.

Apa lagi ek?

Oh ya. Entri akan datang saya akan cuba buat entri penghargaan kepada para pembaca yang pernah mengirim mesej di FB. Kalian sangat baik hati, sudi tulis komentar penaik semangat. Terima kasih sangat!!!

Okeylah. Kena bersurai dah. Harap petang ini berjalan dengan lancar, amin....

Jumpa nanti!

Bye bye!

(Ini juga merupakan entri percubaan guna Blogger-droid. Hahaha. Dah lama install, baru sekarang nak cuba kan. Busy sangat, katanya... tak kuasa. Gambar Bubu tetiba muncul di atas itu sekadar hiasan. Kalian bertabah sahajalah.)
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 comments:

Shukri Mohd Ali said...

hai bubu!

Husna Adnan said...

"Hai Encik Shukri!" ujar Bubu. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...