04 July 2009

Edisi Sakit Tanpa Penyakit

Hari Sabtu yang dimulakan dengan penuh bersemangat. Ada projek baru dengan seorang jejaka yang sangat hebat, berwawasan dan berdedikasi sehingga saya begitu mengagumi beliau. Harap rancangan ini berjaya dengan penuh gilang-gemilang. Semoga berjaya!

Dan saya baru selesai edit satu cerpen. Bagus tulisannya. Al-maklumlah, ditulis oleh penulis bestseller dalam kategorinya dan juga seorang pemurni coretan manusia lain. Bagi merehatkan minda, saya menjengah blog-blog yang menunjukkan adanya entri terbaru.

Sindiket Sol-Jah yang muncul pertama.

Saya klik pada linknya.

Membaca entri dan menonton klip video yang sudah diposkan, lalu saya menurunkan muka web ke bawah. Perlahan-lahan tetikus dikuis-kuis, lalu mata saya tertancap pada himpunan buku-buku 'bawah tanah' keluaran mereka.

Kudeta.

Sajak-sajak suci.

Ganguan teksual?

Menarik bunyinya. Cover ada antena?


Saya turunkan lagi muka web. Penuh daya ingin tahu yang tinggi.

Dan roma saya berdiri tegak. Perut ada rasa mual-mual. Kepala sakit-sakit, denyut-denyut.

................

...............

..............

.............

...........

..........

.........

........

.......

......

.....

....

...

..

.

Dem la.
Mana mungkin imej ini mampu merehatkan minda saya!!!

4 comments:

K.A.A. said...

ini bukan gangguan teksual,
tapi gangguan visual :)

tapi tak mengapa ke diletak di sini?

Zamri Mohamad said...
This comment has been removed by the author.
Zamri Mohamad said...
This comment has been removed by the author.
Husna Adnan said...

Vodlafin @ Isfahan,
tak mengapa.
mata saya akan skip apabila sampai ke entri itu. hahaha.

Tuan Zamri,
Belum berpeluang membaca Stingarden lagi.
Insya-Allah kelak.
Terima kasih untuk tips itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...