19 April 2012

Dan pemenangnya adalah.... *baddummm ching!*


Assalamualaikum. (^_^)

Alhamdulillah, pertandingan yang berakhir pada Isnin lepas, berjaya menarik beberapa penyertaan daripada saudara dan saudari yang amat rajin. Syabas dan terima kasih saya ucapkan kepada semua yang sudi menyertai pertandingan tidak seberapa ini. Saya sangka paling banyak pun dalam lima penyertaan. Namun alhamdulillah, berbelas-belas penyertaan pula yang saya terima. 

Terima kasih sekali lagi! :'D

Baiklah.

Agak susah juga mahu tentukan pemenang, kerana hampir semuanya ditulis dengan baik. Saya hanya baca setiap penyertaan tanpa membuat sebarang nota kerana mahu lihat entri siapa paling melekat di hati gitu. Tapi lagi... terlebih pula yang melekat di hati. Sobs. Sebagai seorang gadis muda yang belum menjadi jutawan, hadiah seperti yang ditawarkan sebelum ini sahajalah yang mampu saya tunaikan. Kepada yang tidak terpilih, usah bersedih ya. Sekiranya kaya-raya, sudah tentu saya berikan kepada semua. Oh~


Semua penyertaan diadili oleh saya, dan dibantu oleh Encik Suami bagi top 6. Jadi sebarang surat-menyurat adalah tidak dilayan, memandangkan kata sepakat sudah dibuat. Bukan mudah apabila hampir semuanya bagus belaka hokey. Hampir semuanya ada bakat menulis. Memang tabik spring sama kalian! 

Baiklah (lagi). Di bawah adalah senarai pemenang. 


Tempat Ketiga:
1 naskhah 'Kawanku Panda' 
1 button badge 'Kawanku Panda'
Hadiah misteri dan wang tunai RM20

Tempat Kedua:
1 naskhah 'Kawanku Panda' 
2 button badge 'Kawanku Panda'
Hadiah misteri dan wang tunai RM30
Jatuh kepada: Puan Ilma binti Asmadi

Tempat Pertama:
1 naskhah 'Kawanku Panda' 
3 button badge 'Kawanku Panda'
Hadiah misteri dan wang tunai RM50

Tahniah kepada semua pemenang! =D Mohon e-melkan info seperti alamat dan nombor telefon ke adha.ameera@gmail.com, bagi tujuan pengeposan hadiah, ya! Mana-mana pemenang yang tidak memberikan sebarang maklum balas dalam masa tiga hari, kami akan umumkan pemenang baru.

Kepada semua yang menyertai, terimalah hadiah maya ini, 
ikhlas dari hatiku nan cheese suci:


Sekali lagi, terima kasih kepada semua yang sudi menyertai!
Semua link blog kawan-kawan sudah saya letakkan di tepi kiri blog ini.
Berkuat kuasa hari ini, hingga 20 Mei 2012
Eh. Tarikh yang sweet! Auwww! :">


Jumpa lagi!

4 comments:

ainanana said...

thanx kak husna sbb memilih sy..sy sangat2 menghargainya..:D

Husna Adnan said...

Sama-sama! Tahniah, ya! :D

drzirakudo said...

lame tak jenguk kak husna.. hai kak husna !!!!

Husna Adnan said...

Terima kasih sudi jenguk saya. Hai Dr. Zira! Hehe. ^_____^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...