07 April 2012

Kerana blogmu, ada harganya (nada Maybelline)


Assalamualaikum!

Okey, kasi joget sikit.

Easter bunny

Bersurai....







Kui kui kui, janganlah bersurai dahulu. Ada perkara mahu saya kongsikan di sini, walaupun hanya for fun. Memandangkan hari ini hari Sabtu yakni hujung minggu, haruslah kita bersantai walaupun kerja adalah superbanyak. :')

Meh nak cerita. Hari itu saya terjumpa satu laman web yang awesome dan cool. Ia mampu menghasilkan anggaran yang membuatkan tahap sayang saya kepada blog ini sedikit meningkat. Mungkin ini juga dapat membantu anda di luar sana, yang merasakan blog anda suam-suam kuku, dan tiada nilai, hingga wajar diabaikan tanpa belas kasihan.


Nampak?
(Sekiranya kurang jelas, mari klik gambar supaya ia menjadi tembam.)

Nilai blog saya adalah RM6000 dan 24 sen.

Wahahahaha!


Ini pula antara anggaran nilai tertinggi bagi laman web di Malaysia. Untunglah~



Sekarang pasti anda berasa tidak sabar mahu mengetahui apakah URL laman web awesome dan cool tadi. Drummm drummm dummm dummmm... terimalah!


Nanti masa isi URL blog atau web kita di dalam kotak yang disediakan, tidak perlu ada http:// di awal, dan / di hujung ya. Contoh macam saya, terus tulis 1001husnaadnan.blogspot.com.

Blog awak nilainya berapa? *kepoh mode is on!* :))

Have fun!

P/S: Insya-Allah hari Isnin nanti saya akan lancarkan pertandingan 'Kawanku Panda'. Kepada yang mahu memenangi novel 'Kawanku Panda' dan hadiah-hadiah comel lain secara percuma (ofkos hadiah adalah percuma!), jangan lupa jengah page Husna Adnan (Adha Ameera). Mudah sahaja. Terbuka kepada semua yang ada blog. Sekiranya tiada blog, guna fungsi Note di Facebook juga boleh. Nantikan!

2 comments:

Shukri Mohd Ali said...

betulkah akan dapat duit? hehehe. blog saya macam tiada nilai saja -_-

Husna Adnan said...

Tak mungkinlah dapat duit... ekeke. Sudah cuba ataupun belum? Mesti ada nilai punyalah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...